MY GUESTBOOK

SELLING ITEMS

Sunday, October 4, 2009

ALMARI HIASAN DARI RAK BUKU

Hari tu Sya ada bagitau nak wat sikit perubahan pada salah satu sudut kat ruang tamu Sya... Sya cuma alihkan almari buku kat hall atas bawak turun ke ruang tamu ni dan jadikan sebagai rak hiasan untuk display antara brg2 yg Sya lukis juga barangan deco yang kecil2....


Mehla tengok hiasan yang tak seadanya ni.....


5 comments:

POSH76 said...

santeklahh i like...hehe

nurul aziyana said...

sya, ajar la mcm maner nk tempel deco kt dinding almari tu

marsya said...

TQ Posh...wink!

Nurul, tu guna teknik decoupage. Pakai tisu dan bahan2 decoupage...

nza said...

salam kenal...

wah..chantik sungguh. Trpegun lak akak tgk...bolh xnk copy pic tu. mana le tau nk cuba wat cam gitu....

marsya said...

Kak NZa...bole apa salahnya...Sya suka dapat share idea......