MY GUESTBOOK

SELLING ITEMS

Monday, August 31, 2009

MY BESDAY PRESENT


Sya rasa bertuah kerana dilahirkan pada 31 Ogos ...Satu darinya sebab tiap2 tahun disambut oleh semua rakyat Malaysia dan satu lagi memang biasanya dari dulu kawan2 mmg ingat besday Sya n husband pun xde excuse nak lupa heheh...



Jom tengok present yg husband Sya bagi ( NI MERANGKAP HADIAH ANNIVERSARY - 1 SEPT)....Tengkiu MY DEAR!!!








TARAAAA!!!!




MAK OI TINGGI BETUL TUMITNYA...HEHEH...




Ok kepada semua Sya ucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 52 dan Selamat Bercuti!!!!





7 comments:

FRB said...

cantiknya kasut tu. pandai hubby u pilih nk bg present ape ek. so, bleh la pakai raya nnt

¥ α Ŋ α Đ z µ £ said...

hepi bsday!

marsya said...

FRB....xtually dia tak pernah bagi kasut sebab kan susah ada saiz.....Mmg bolela pakai raya cuma disebabkan tumit tinggi sangat ...
(dah lama tak pakai 3' ni)adala excuse suruh dia dukung anak nanti.... heheh

marsya said...

Yana...amboi huruf uniknye nak eja..TQ n selamat berkenalan..

Ana ~ Life's better in Pink said...

Happy Birthday Sya!..may Allah bless u with continuous health, wealth n happiness..
*hugs*

vee said...

wah..cantik gilers kasut tu..
Happy belated birthday Sya..

marsya said...

TQ kak ana n Vee.. *hugs balik*