MY GUESTBOOK

SELLING ITEMS

Monday, June 22, 2009

Shampoo oh shampoo...

These are not my collections tapi hubby Sya...Dia mmg suka kumpul syampu2 hotel ni tiap kali pergi outstation atau masa kitorg gi vacation...Sya dulu takut salah tapi dia cakap benda ni semua kita punya sebab kitakan dah bayar kalau tak guna atau tak habis, bawakla balik...Hmm.. betul jugak, Yela kot...


Apa2 pun ni dah banyak dah ..So semalam Sya tak wat entry coz sibuk housekeeping umah..Dulu syampu2 ni letak kat tingkat atas tapi ni bawak turun plak sebab hubby nak jadikan perhiasan yg bole dilihat tetamu...(Macam2 la...rasa mcm semak je tapi ikut ajela huhu...)


Kerja Sya smlm termasukla mengelap syampu2 ni...Fuh! Sakit2 badan dibuatnya sebab dahla kecik2 pastu fesyen dia mcm2...Tapi rasa happy bila rumah dah kemas dan brg2 pun dah beralih tempat sebab dah lama tak alih perhiasan asyik dok kat sinun je......



2 comments:

DeLLa said...

kak..hobby hubby kak sya sama mcm hubby sy..tapi hubby sy main letak rata2..kdg2 semak mata sy buang diam2..hehehe..jahat lak rasenya..hehe

marsya said...

Akak pun ada simpan dalam plastik lagi separuh...Rasa semak tapi sebab dia tak complaint akak kumpul Fridge Magnet yg mcm semak jugak, so akak kena bagi chance la...haha