MY GUESTBOOK

SELLING ITEMS

Wednesday, June 17, 2009

KAK IDA FARIDAH'S HOUSE

Dah lama tak buat entry pasal rumah kawan2...So Hari ni Sya nak tunjuk sikit rumah Kak Ida Farida, cantik kan? .... Paling Sya minat kerusi makan dia yang ada dah dipakaikan baju...Sweet betul pink dia....Sya ni mmg minat dgn benda beriben2 ni.....So mmg jatuh cinta dgn deco mcm ni..Mehla cuci mata.....







4 comments:

merpati66 said...

salam teringin jugak nak umah macam tu..hehe bila lee ya

marsya said...

Sya pun mmg tahap2 mcm ni jela ...Kena tunggu bertahun2 lagi la gamaknya...

D'Rimba said...

Ingatkan pelamin kahwin tadi...........

umi_e said...

suka tengok rumah orang cantik dan kemas je... umah sendiri entah cam apa... tak tau nak buat camnalah.... :D