MY GUESTBOOK

SELLING ITEMS

Saturday, December 5, 2009

SHOPPING SIKIT.......


Lama tak shopping.... Satu sebab tak ada tempat nak letak... Satu lagi sebab fulus kena bajet budak2 nak sekolah...


Tapi hatiku tertarik pada barang kat kedai K.Nit... So rembat jugala.........



SHABBY SOAP DISPENSER





CHEF CUTLERY HOLDER...

MACAM BIASA SYA MMG MINAT CHEF ABE MISAI NI

Dengan adanya brg2 ni bertambah seronokla hendaknya memasak di dapur...hehehe......

2 comments:

merpati66 said...

salam...dah sooping tu rembat ajee...akak pun suka abg misai tu temankan akak kat dapur..ehehe

marsya said...

Betul2 ... kalau tak beli nanti tak tido malam teringat2 hehehe