MY GUESTBOOK

SELLING ITEMS

Wednesday, March 25, 2009

ENAMEL

(PINGGAN ENAMEL PUTIH SEPASANG, MANGKUK TINGKAT & COASTER)
JENG..JENG..JENG.........

Disebabkan nak jugak ada walau seketoi dua koleksi enamel, sebab jangkit kawan2 WMC la ni........Padahal dulu main buat baling2 je (ada ke patut...)....Sya pun kirim Kak Yon masa dia gi Langkawi...So minta dia tolong Sya belikan mangkuk tingkat warna kuning ni....ngan pinggan sepasang (kalau warna kuning mesti Sya borong)...Memang suka sangat mangkuk tingkat ni sebab Sya suka kaler dia sesuai utk Sya paint atas dia nanti....Sekarang susah nak cari barangan enamel ni.....Maceh ye Kak Yon.

3 comments:

kakrose said...

salam sya..tak sabar nak tengok hasil lukisan sya..pastu bleh kakyon tempah pulak..

Ajmahs said...

Hi sya...aj pun x saba nk tgk hasil keras tangan sya...mana tau pas ni aj plak yg nk tempah..hehe.

Nnt compem kan order tu ye...

marsya said...

Alamak, ye ke nak tengok...Sya rasa biasa2 je nanti.....